jueves, 4 de abril de 2019

Anem al Fòrum

El dimecres passat vam anar al Parc del Fòrum, amb el Jordi, Carlos, Vanesa, Núria, Anna i Ma.Antonia.
Vam fer una cursa d'orientació. Ens van donar un mapa per buscar uns números i ficar una targeta. Em va costar una miqueta buscar tots els números, era una mica difícil. Va ser una activitat que cansava molt. Vaig acabar súper-cansat. A més vam tenir la mala sort que el Pol Márquez va caure i es va tallar el llavi.
Em va agradar molt buscar tots els números. M'ho vaig passar molt bé.
Marc A.

Una cursa d'orientació
La setmana passada vam anar al parc del Forum. Vam anar el dimecres 27 de març en autocar.
Vam fer una cursa d'orientació. Quan vam arribar vam esmorzar. Després vam jugar. Llavors, quan ja havien passat uns 15 minuts vam anar a fer la cursa d'orientació. Per fer la cursa d'orientació ens van donar una targeta i un mapa. La targeta ens servia per picar i poder fer el recorregut. El mapa servia per saber on picar la targeta, tenia uns números i havíem de seguir un ordre.
El que més em va agradar va ser la vista i m'ho vaig passar molt bé.
Beth





(Podeu veure més fotos al blog d'Educació Física)

No hay comentarios:

Publicar un comentario