viernes, 26 de abril de 2019

Sant Jordi

La Diada!!!

El dia de Sant Jordi va ser un dia especial. Al principi del col·le vam llegir un conte als petits. Jo vaig llegir a la Lucia i a la Noa de P4B. Quan vaig acabar de llegir vaig recitar a la classe el poema de "Maig".

Després del pati vam fer un punt de llibre. Vam utilitzar: paper de colors, regle, tisores i gomets. Els punts de llibre semblaven monstres. De punts de llibre em va donar temps a fer dos, un per la meva mare i un altre per al meu pare.

Quan vam baixar al gimnàs vam fer els Jocs Florals. Van guanyar la Laura i el Marc. Estic molt contenta pel Marc i la Laura.
Xantal


Ahir vam celebrar Sant Jordi, a l’escola, vam fer moltes coses. Em van regalar una rosa vermella i tenia una olor fantastica.
Al gimnàs vam fer els jocs florals, van guanyar de la meva classe el Daniel, el Yeremi i l’Adrian. Al matí, primer vam llegir un llibre a P4 i P5. M’ha agradat molt els llibres. Després del pati, vam fer un punt de llibre doblegant papers, molava molt.
El que més em va agradar va ser anar al gimnàs i fer els jocs florals, i també el punt de llibre. Jo vaig fer tres, un per el meu pare i la mare i el meu germà gran i no vaig fer un pel germà petit. M’ho vaig molt bé!   
Akram





(Podeu veure unes quantes fotos més al blog de P4)


No hay comentarios:

Publicar un comentario