viernes, 8 de febrero de 2019

Dia de la pau

La Pau!!!
Dimecres dia 30 van celebrar el dia de la pau perquè aquell dia va morir Gandhi. Fem aquesta festa per a que de grans siguem amables.

Primer ens van venir a recollir els nostres padrins. Ens vam reunir amb ells. Vam fer un dibuix per l'agenda de l'any que ve.

El que més em va agradar va ser retrobar-me amb la meva padrina que es diu com la meva mare, Núria.
Aina
Dia de la Pau 

Dimecres 30 de gener a la tarda vam celebrar el dia de la pau. Celebrem el dia de la pau perquè el 30 de gener va morir Gandhi i Gandhi va defensar la pau i perquè volem que l'escola estigui tranquil·la.

El dia de la pau ens vam trobar als tutors de 5è i vam dissenyar la portada de l'agenda. També vam veure un vídeo que es titulava "Ratón en venta".

El que més em va agradar va ser jugar amb els tutors de 5è i m'ho vaig passar molt bé.

Lluna


Dia de la pau
Vam celebrar el dia de la pau el dimecres de gener El dia de la pau es celebra aquest dia perquè va morir Gandhi. Es celebra perquè no hi hagi violència i hi hagi pau.
Vam fer activitats amb els nostres padrins. Vam fer la nova portada de l’agenda. També vam veure un vídeo d’un ratolí en venda. Es tracta d’un ratolí que ningú volia comprar, però un nen com el ratolí el va comprar. Els padrins son els nens i nenes de cinquè que ens ajuden. La meva padrina es diu Tati.
El que més m’ha agradat ha sigut quan ens van llegir el llibre de la rosa. M’ho vaig passar molt bé.
Gerard

A més, durant aquesta setmana, en la nostra visita a la biblioteca, la Cristina ens va presentar algunes persones que van viure situacions de discriminació, guerra... i vam estar parlant i reflexionant sobre com s'ho van fer. Els nens i nenes van estar d'alló més atents i participatius parlant sobre els conflictes que van viure dones com la Rosa Parks o l'Anna Frank.


PD: Per si us heu quedat amb la curiositat aquí us posem una mostra dels vídeos que hem treballat amb els diferents grups per dinamitzar les sessions de tutoria i preparar les trobades amb els tutors... 

  


No hay comentarios:

Publicar un comentario